Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Każdy pacjent jest uprawniony do złożenia skargi lub wniosku.
Przedmiotem skargi może być w szczególności naruszenie praw pacjenta w zakresie udzielania świadczeń opieki zdrowotnej oraz zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez pracowników, naruszenie praworządności lub słusznych interesów skarżących, a także przewlekłe załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności: sprawy ulepszenia organizacji i usprawnienia pracy, zwłaszcza w aspekcie udzielania przez Szpital świadczeń opieki zdrowotnej oraz zapobiegania nadużyciom.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone: - pisemnie (osobiście w Sekretariacie Spółki lub bezpośrednio do kierownika danej komórki organizacyjnej, lub drogą pocztowa na adres DCRO sp. z o.o., ul. Janusza Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra), - pocztą elektroniczną ( e-mail: sekretariat@dcro.org.pl ), - ustnie bezpośrednio kierownikowi danej komórki organizacyjnej.
Prezes Zarządu przyjmuje osoby zainteresowane osobiście w piątki w godzinach 13:00 - 14:00.
Skarga złożona w formie pisemnej powinna zawierać, co najmniej: - imię, nazwisko i dokładny adres zamieszkania lub adres do korespondencji (brak tych danych spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania), - datę zdarzenia i opis zdarzenia, - uzasadnienie stawianych w skardze zarzutów.
Jeżeli z treści skargi lub wniosku nie można należycie ustalić ich przedmiotu, wnoszący skargę lub wniosek zostanie wezwany do złożenia, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpoznania.
W przypadku złożenia skargi lub wniosku za pośrednictwem poczty elektronicznej odpowiedź zostanie udzielona w tej samej formie.
Skargi lub wnioski złożone ustnie lub telefonicznie rozpatruje się w sposób natychmiastowy lub poucza składającego o sposobie złożenia skargi lub wniosku w inny sposób.
Skargi i wnioski powinny być rozpatrzone bez zbędnej zwłoki nie później niż w ciągu 30 dni od dnia złożenia lub wpłynięcia wniosku lub skargi.