Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

 

 

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Wtorek, 16 lipca 2024
Imieniny: Maria, Stefan, Eustachy
słonecznie
17°C

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków

  1. Każdy pacjent jest uprawniony do złożenia skargi lub wniosku.
  2. Przedmiotem skargi może być w szczególności naruszenie praw pacjenta w zakresie udzielania świadczeń opieki zdrowotnej oraz zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez pracowników, naruszenie praworządności lub słusznych interesów skarżących, a także przewlekłe załatwianie spraw.
  3. Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności: sprawy ulepszenia organizacji i usprawnienia pracy, zwłaszcza w aspekcie udzielania przez Szpital świadczeń opieki zdrowotnej oraz zapobiegania nadużyciom.
  4. Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
          - pisemnie (osobiście w Sekretariacie Spółki lub bezpośrednio do kierownika danej komórki organizacyjnej, lub drogą pocztowa na adres DCRO sp. z o.o., ul. Janusza Korczaka 1,
            58-400 Kamienna Góra),
          - pocztą elektroniczną ( e-mail: sekretariat@dcro.org.pl ),
          - ustnie bezpośrednio kierownikowi danej komórki organizacyjnej.
  5. Prezes Zarządu przyjmuje osoby zainteresowane osobiście w piątki w godzinach 13:00 - 14:00.
  6. Skarga złożona w formie pisemnej powinna zawierać, co najmniej:
          - imię, nazwisko i dokładny adres zamieszkania lub adres do korespondencji (brak tych danych spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania),
          - datę zdarzenia i opis zdarzenia,
          - uzasadnienie stawianych w skardze zarzutów.
  7. Jeżeli z treści skargi lub wniosku nie można należycie ustalić ich przedmiotu, wnoszący skargę lub wniosek zostanie wezwany do złożenia, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpoznania.
  8. W przypadku złożenia skargi lub wniosku za pośrednictwem poczty elektronicznej odpowiedź zostanie udzielona w tej samej formie.
  9. Skargi lub wnioski złożone ustnie lub telefonicznie rozpatruje się w sposób natychmiastowy lub poucza składającego o sposobie złożenia skargi lub wniosku w inny sposób.
  10. Skargi i wnioski powinny być rozpatrzone bez zbędnej zwłoki nie później niż w ciągu 30 dni od dnia złożenia lub wpłynięcia wniosku lub skargi.
Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.